THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Rabu, 03 November 2010

BINTANG KEHIDUPAN


Intro: Em D C G Am Em F#m

Em

Em D

Jenuh aku mendengar

C

Manisnya kata cinta

G Am

Lebih baik sendiri

Bm

Bukannya sekali

Em

Seringku mencoba

C G Am

Namunku gagal lagi

C

Mungkin nasib ini

D

Suratan tanganku

Em

harus tabah menjalani

Repeat Intro: [Em] D C G Am Em

Bm Em

Verse 2:

Jauh sudah langkahku

Menyusuri hidupku

Yang penuh tanda tanya

Kadang hati bimbang

Menentukan sikapku

Tiada tempat mengadu

Hanya iman didada

Yang membuatku mampu

Em D G

Selalu tabah menjalani

Chorus:

G D C

Malam-malam aku sendiri

G Am G

Tanpa cintamu lagi, oo-oo-ooh

G D C

Hanya satu keyakinanku

G

Bintangkan bersinar

D C

Menerpa hidupku

D Em Bm

Bahagiakan datang ooh...

Guitar solo: [Em Bm] C G Am Em

D C Bm (strum) Em

Verse 3:

Jenuh aku mendengar

Manisnya kata cinta

Lebih baik sendiri

Bukannya sekali

Seringku mencoba

Namunku gagal lagi

Hanya iman didada

Yang membuatku mampu

Selalu tabah menjalani

Chorus:

Malam-malam aku sendiri

Tanpa cintamu lagi oo-oo-ooh

Hanya satu keyakinanku

Bintangkan bersinar

Menerpa hidupku

D C C D G

Bahagiakan datang oo-oo-ooh

Repeat Chorus:

Malam-malam aku sendiri

Tanpa cintamu lagi

Hanya satu keyakinanku

Bintangkan bersinar

Menerpa hidupku

Bahagiakan datang

0 komentar: